Mercado koncom marca. Koncom marca plánuje spoločnosť Medusa Group otvorenie reštaurácie Mercado, ktorá v bratislavskom komplexe Eurovea nahradí brazílsku reštauráciu Leblon. Má byť pripomienkou moderných mestských tržníc, ktorých doménou je čerstvosť surovín, jednoduchosť receptov a spoločenská neformálnosť. Dominantou Mercada bude vertikálna vždy zelená záhrada lemovaná kvetináčmi s jedlými bylinkami, ktoré bude personál využívať vo svojich receptoch.

Vernostná karta. Členovia asociácie historických hotelov Slovenska zaviedli vlastný vernostný program. Vernostná karta oprávňuje držiteľa na 15-percentnú zľavu z ubytovacích služieb a pobytových balíčkov a ďalšie výhody. Držiteľom karty sa môže stať domáci aj zahraničný návštevník ktoréhokoľvek členského hotela na Slovensku už po absolvovaní prvého pobytu. Veľkú marketingovú perspektívu má vernostný program najmä v spolupráci so zahraničnými národnými asociáciami, ktoré sú združené v prestížnej organizácii Historic Hotels of Europe podobne ako slovenské združenie. Už na jeseň tohto roku sa plánuje spoločná marketingová kampaň s poľskou organizáciou Hotele Historyczne Polska. Tie uplatňujú vernostný program už niekoľko rokov. Pre slovenské hotely to bude príležitosť spropagovať v Poľsku nielen členské historické hotely, ale aj kultúrnohistorické dedičstvo krajiny. Potom by sa mala realizovať kampaň s ďalšími európskymi partnermi.