Prepad globálneho dopytu zasiahol po rokoch hojnosti aj výrobcov nákladných automobilov. Tento fenomén prevzal po drahej nafte v minulých rokoch prvé husle medzi hrozbami, ktoré kvária tiež sektorových lídrov. Po svetovej jednotke Daimler, ktorá je zároveň aj dvojkou vo výrobe luxusných áut Mercedes-Benz, a švédskom Volve (svetová dvojka v nákladiakoch) to vyhliadkami na tento rok potvrdila európska trojka vo výrobe ťahačov a nákladných vozidiel, nemecký MAN. Najrozsiahlejšia hospodárska kontrakcia vyspelých ekonomík za uplynulé dve dekády donúti spoločnosť zastaviť produkciu v prvom polroku 2009 spolu na 70 dní.


Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa