A ak sa o našom hlavnom meste hovorí ako o vstupnej bráne na Slovensko, treba uznať, že skutočne má všetky predpoklady na to, aby touto bránou bolo.

Ako ukradnúť hostí

Najbližšie je do Bratislavy z Viedne a práve rakúska metropola je pre turistov veľkým lákadlom. Je preto logické, že Bratislavská organizácia cestovného ruchu (OCR) – Bratislava Tourist Board (BTB) bude komunikovať svoju destináciu najviac na rakúskom trhu a konkrétne vo Viedni. Expert na značku miesta (place brand) Jeremy Hildreth, ktorý k nám prišiel začiatkom tohto roka na pozvanie Bratislavskej organizácie cestovného ruchu, jej navrhol projekt s pracovným názvom Ako ukradnúť Viedni jeden milión návštevníkov. Tento projekt má obrovský potenciál. Existujú návštevníci, ktorí z Viedne do Bratislavy pricestujú, avšak zotrvajú tu takmer vždy iba jeden deň, aj to bez prenocovania. Ak by sa podarilo týchto návštevníkov udržať v Bratislave aspoň na jednu noc, bol by to výrazný úspech.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa