Rýchly úspech vystriedalo vytriezvenie z toho, že práca sieťového predajcu je náročná a zarobiť v systéme nie je až také jednoduché, ako sa to sľubuje na motivačných školeniach.
Kým v stredoeurópskych končinách nemajú ľudia k podomovým obchodníkom príliš veľkú dôveru – zlé meno im robia najmä takzvaní šmejdi –, v USA či západnej Európe ide o úplne bežnú formu predaja. Prezident Herbalifu Desmond Walsh je presvedčený, že ľudia rozlišujú medzi šmejdmi a značkou, ako je tá ich. Herbalife je totiž firma kótovaná na burze s miliardovou kapitalizáciou.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?