Bratislavské železničné i autobusové stanice sú v katastrofálnom stave. O ich kompletnej rekonštrukcii sa hovorí už dlhé roky. Poslednou zmodernizovanou ostáva Nové Mesto, upravená kvôli majstrovstvám sveta v hokeji. Hlavná železničná i autobusová stanica stále čakajú na kroky investorov, ktorí sa do náročných rekonštrukcií v ťažkých časoch nehrnú. Megaprojekt prebudovania vlakovej stanice spolu s Predstaničným námestím má realizovať spoločnosť I.P.R. Slovakia. Náklady dosahujú niekoľko sto miliónov eur a počíta sa so zbúraním prístavby historickej budovy, vybudovaním obchodného centra a kancelárií s hotelom. Prestavba však už dlhé roky stojí, problémom sú zdĺhavé povoľovania, nejasné financovanie i protesty aktivistov. Na stanicu už nepremáva ani električka. V čase nejasnej budúcnosti projektu nechcel magistrát vložiť milióny eur do rekonštrukcie trate, ktorú má zrealizovať súkromný investor. Rekonštrukciu autobusovej stanice na Nivách chystá spoločnosť HB Reavis. Na mieste nástupíšť a v širšom okolí plánuje postaviť projekt Twin City, ohlásený ešte v roku 2007 ako najväčší v strednej Európe. Medzičasom však došlo k zmenám, firma čaká na povolenia, s výstavbou v okolí chce začať už budúci rok.
Platy na Slovensku aj tento rok porastú. Ale pomalšie a nie všade rovnako
Zvyšujúce sa životné náklady a pretrvávajúci dopyt po pracovníkoch by mali vytvárať tlak na rast miezd