- Priamy kontakt: „Neverím v zákaznícke prieskumy, celá spätná väzba chodí priamo na môj Blackberry. Sťažnosti nie sú zlé, sú príležitosť. Preto u nás pracuje mnoho ľudí, ktorí sa ozvali ako zákazníci. Náš šéf marketingu prišiel s veľmi múdrym návrhom.“
- Šťastní ľudia: „Ničia práca nie je dôležitejšia ako práca iného. Človek, ktorý predtým bral telefóny, je dnes šéf nákupu. Nerobme si z práce stres, ale spoločnú zábavu. Takisto pristupujeme aj k farmárom a dodávateľom. To je duch tejto krajiny, ako som ho nezažil nikde inde v svete.“
- Hľadanie dokonalosti: „Čokoľvek ma musí hlavne baviť. Ak jogurt, musí byť výživný, s naozajstným ovocím, prírodný, s málo tukom a bez hormónov. Musí byť cenovo dostupný každému, nielen high-end zákazníkom.“
V poisťovníctve majú pokračovať trendy z vlaňajška, kľúčová bude digitalizácia
Digitalizácia poistníctva v roku 2025 nezastaví, ale ešte viac akceleruje pokrok v rámci dizajnu poistných produktov a služieb