Najväčší zľavový portál na svete Groupon znižuje svoje očakávania z uvedenia akcií na burzu IPO (Innitial Public Offering). Po tom, ako ho viacero nádejných investorov kritizovalo za „neobyčajné“účtovné metódy, rastúce marketingové náklady a stratu dvoch hlavných prevádzkových riaditeľov v priebehu pol roka, pravdepodobný objem emisie Grouponu uvedený na burzu sa scvrkol z osem na päť miliárd dolárov. Ešte začiatkom roka na stretnutiach s investormi Groupon prezentoval, že chce uviesť na burzu akcie v hodnote 25 miliárd dolárov. Groupon podľa kuloárnych informácií celý proces IPO naťahuje. Volatilný trh s akciami v posledných mesiacoch nedáva dobré šance na úspech IPO, a preto je aj dátum IPO Grouponu stále neistý. J. Chuster upozorňuje, že ďalšie správy zneisťujú investorov.

Kreatívne účtovné techniky nafukovali tržby Grouponu, ktorý do nich zarátaval aj časti predaných zľavových kupónov, ktoré išli priamo predajcom ponúkajúcich zľavu cez Groupon. Ten musel revidovať minuloročné tržby zo 713 miliónov dolárov na 312 miliónov a tento rok začal používať iný systém účtovania.

Ešte väčšiu investorskú neistotu vyvolali dva odchody prevádzkových riaditeľov za sebou. Čo môže podľa viacerých analytikov znamenať, že biznis model spoločnosti má diery. Viacero investorov sa zamýšľa, či je postavený na predaji kupónov so zľavou na produkty a služby dlhodobo udržateľný. Firmy, ktoré cez Groupon propagujú produkty, podľa analytikov večne túto formu propagácie využívať nebudú.