Pôsobíte v gastronómii deväť rokov, čo sa za tie roky v brandži zmenilo?

Pozitívnym trendom určite je, že ľudia sú skúsenejší, náročnejší a viac dbajú o to, čo majú na tanieri. Nestačí im sedieť v interiéri za státisíce eur. V prvom rade chodia za kvalitným jedlom a obsluhou. To, čo nám gastronómom sťažuje podnikanie, a teraz hovorím o Bratislave a jej centre, je nečitateľná koncepcia Starého Mesta. Centrum sa vyprázdňuje, vymizli z neho obchody a kancelárie a len reštaurácie sem ľudí nepritiahnu. Zvlášť vtedy, ak majú napríklad zaplatiť pridrahé parkovné.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa