Máte meno, ktoré je známe ako firma, ale ešte viac ako značka topánok. Je obuvnícka brandža oblasť biznisu, v ktorom sa rodinným firmám darí, alebo je to niečo, čo prežilo z dávnych čias, keď vyhlásení remeselníci predávali svoju prácu pod vlastným menom?
Nostalgia starých čias je na vzostupe. Vtedy sa majstri sústreďovali na produkt, a ak bol kvalitný, predávali ho. Bolo tam určite menej marketingu. S dobrým produktom môže byť každá firma úspešná. Dnes sa snažíme všetko, čo nesúvisí priamo s obuvou, odsunúť a zameriavame sa priamo na produkt.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?