Fun Radio a telekomunikačný operátor Orange Slovensko minulý týždeň predstavili novú značku mobilnej komunikácie – FunFón. Záujemcovia ju môžu používať od piatka minulého týždňa. „Pre Fun Radio je to príležitosť rozšíriť svoju značku, ktorá je dobre etablovaná u mladých ľudí, na novú oblasť. V mobilnej komunikácii sa podľa nás ukrýva stále veľký potenciál,“ vysvetlil tento krok programový riaditeľ Fun Radia Rasťo Dutka.

Primárnou cieľovou skupinou FunFónu sú mladí ľudia vo veku od 14 do 29 rokov, ktorí „radi a často využívajú internet, najmä sociálne siete, sťahujú hudbu či filmy a ich život sa točí okolo zábavy a športu“. Najčastejšie majú počúvať Fun Radio. „Zámerom je vybudovať značku, ktorá bude mať v danom segmente líderskú pozíciu,“ doplnil R. Dutka. Na konci budúceho roka očakávajú Fun Radio a Orange „rádovo desaťtisíce“ používateľov FunFónu, z ktorých sa majú neskôr stať státisíce.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa