František Borovský prešiel všetkými štádiami televíznej kariéry – začínal v nízkonákladovej lokálnej televízii, stál pri zrode TV Joj a spolu s tímom Richarda Rybníčka bol pri posledných dňoch slávy Slovenskej televízie. Mal šancu zakotviť u lídra, no nakoniec sa predsa len rozhodol vrátiť do trhovej dvojky, kde mu ako generálnemu riaditeľovi nedýchajú na krk zahraničné koncernové štruktúry. Neperspektívnu stanicu pretvoril na televíziu, ktorá v ostatných rokoch už viackrát udávala trendy televíznemu biznisu. Baví ho posúvanie hraníc aj konkurenčný boj, no ciele si dáva realistické.
Televízia na papieri
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?