„Koniec marketingu, ako sme ho poznali“ bola hlavná téma marcového Orange Biznis Fóra, ktoré spoločnosť Orange Slovensko zorganizovala po mimoriadnom úspechu prvého zo série svojich podujatí určených biznis zákazníkom. Inšpirácie z marketingu rozdával ten najpovolanejší – novodobý marketingový génius, ikona moderného marketingu Sergio Zyman. Prestížny časopis Time ho zaradil medzi troch najúspešnejších predajcov 20. storočia. Pracoval pre najväčšie značky sveta a výsledky jeho marketingovej činnosti sa dnes považujú za legendárne. V hoteli Radisson SAS Carlton sa počas konferencie a panelovej diskusie o svoje skúsenosti podelil s približne dvoma stovkami vedúcich predstaviteľov slovenského biznisu. S. Zymana (v strede) na Slovensku privítali Pavol Lančarič, generálny riaditeľ hostiteľskej spoločnosti Orange Slovensko (vľavo), a Juraj Lelkes, generálny riaditeľ poisťovne Kooperativa (vpravo), ktorá bola partnerom podujatia.(d)
Primárna zodpovednosť za ochranu informačného systému je na vlastníkovi
NKÚ už v minulosti kontroloval ochranu osobných údajov na ÚGKK, pričom odhalil viaceré nedostatky v oblasti GDPR