Podľa mňa je to už na prvý pohľad reprezentatívny osemmiestny van. Na trhu figuruje od roku 2012 a práve absolvoval modernizáciu. Ak tápete, kam ho hierarchicky zaradiť, potom vám pošepkám, že svojím charakterom a rozmermi konkuruje napríklad Mercedesu V-Klasse alebo VW Multivan.

Vyrába sa vo dvoch veľkostných úrovniach a testovaný model je ten väčší (L2) s rázvorom predĺženým na 3 300 mm. Poháňa ho vznetový štvorvalec 2,0 CDTi EcoBlue spriahnutý s manuálnou prevodovkou a strednú úroveň štandardnej výbavy Titanium ešte zhodnocujú dva balíky.

Jeden kompletizuje asistenčné systémy a ten druhý pridáva elektricky ovládané predné sedadlá, kožené čalúnenie, audiosystém ICE 24, zadnú parkovaciu kameru a xenónové svetlomety. Takto sa cenníková cena vyšplhala na 43 912 eur.


Custom ožil

Ak mienim modernizovaný Custom identifikovať zvonka, musím sa mu prizrieť spredu. Vidím predovšetkým novú šesťuholníkovú masku chladiča s piatimi lamelami v chrómovom efekte. Štylisticky ladí s najnovšou fazónou predných partií osobákov značky Ford. Nárazník pod ňou tiež vyznieva ušľachtilejšie ako jeho predchodca.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa