Slovenské firemné hry pod taktovkou organizátorov – týždenníka TREND a agentúry Elcop – privítali 20. septembra na Štrbskom Plese takmer 400 účastníkov. Tí si zmerali športové sily a zmysel pre fair play v 14 súťažných disciplínach. Z nich boli až tri bežecké. S veľkým záujmom sa stretla novinka – Beh za Tatry, ktorým sa podujatie po prvý raz otvorilo aj verejnosti s cieľom pripomenúť si behom desiate výročie kalamity, ktorá v novembri 2004 zmenila tvár Tatier. Na štart sa popri štyroch desiatkach firemných účastníkov postavilo takmer 150 ďalších bežcov. Spoločne si užili atraktívnu prírodnú trať okolo hladiny Štrbského plesa obohatenú o tzv. šprintérsky okruh na bežeckom štadióne pod mostíkmi. S číslom 1 na hrudi bežal ambasádor podujatia, biatlonista a medailista z OH vo Vancouveri Pavol Hurajt. Výťažok z účastníckych poplatkov odovzdali organizátori Štátnym lesom TANAP-u.
Slovenské firemné hry dlhodobo podporujú šport ako súčasť firemnej kultúry a životného štýlu manažérov a zamestnancov. Pomáhajú im v tom samotní účastníci, ale i partneri podujatia – Telekom, Sony, Mercedes-Benz, X-Net, Satur, ktorí túto myšlienku uplatňujú v praxi. Spomedzi tohtoročných tridsiatich dvoch firemných tímov zvíťazil Accenture, pred dm drogerie markt, tretím Hewlett-Packardom a štvrtým Slovnaftom.(el)