David B. Rich

Ak ekonómovia povedia, že výstavba bytov síce v kríze spadla ako prvá, no bude musieť ísť znovu hore, lebo ľudia budú musieť bývať, mýlia sa. Takéto zákonitosti trhu dávali podľa globálneho riaditeľa Accenture pre konzultačné služby v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) Davida B. Richa zmysel v dvadsiatom storočí. Teraz je podľa neho situácia iná. Či ide o nehnuteľnosti alebo akýkoľvek iný biznis, na celom svete je prebytok ponuky. Predaj porastie len firmám a odvetviam, ktoré budú najviac inovovať a zlepšovať to, čo ponúknu zákazníkom, hovoril aj v prezentácii na konferencii TREND Top manažment 2009 (TREND 46/2009).

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa