Mikroblogovacia platforma Twitter má nový dizajn. Chce ním zaujať nielen bežných používateľov, ale predovšetkým firmy a inzerentov. Nový interface dáva väčší priestor vizuálne atraktívnemu obsahu ako fotografiám a videám. Presne tade vedie cesta, ako vytvoriť lepšie podmienky na prezentáciu komerčných produktov. Informoval o tom marketingový server AdAge.com.
Nová multimediálna funkcionalita by sa podľa AdAge mala zísť predovšetkým firemným klientom, ktorí si na Twitteri zakladajú brandované profily. Zatiaľ čo v starej verzii znamenalo linkovanie na fotografiu alebo video obsah odchod používateľa na inú stránku, po novom sa budú zobrazovať v pridanom bočnom paneli hneď vedľa príslušného tweetu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?