A hoci by sa mohlo zdať, že im ostala iba nezáživná všednosť každodennej rutiny, od zábavy ich firmy ani zďaleka neodrezali úplne. Namiesto toho im ponúkli nový pohľad na vec.
Zuzana Paldanová, senior špecialistka pre ľudské zdroje v Allianzi – Slovenskej poisťovni sa stotožňuje s názorom, že od začiatku krízy boli donútení zamyslieť sa nad tým, kam investujú financie a s akým ziskom sa im vynaložená energia vracia. Eventy išli vo firmách pod nôž v prvej línii. „Pred rokom 2009 sme mali problém vymyslieť, čo ešte pre zamestnancov pripraviť, čo by ešte mohli zažiť, s čím by sme ich potešili,“ približuje. Prekonať a vysvetliť škrty spôsobené potrebou znižovať náklady sa podarilo najmä vďaka otvorenej komunikácii. Väčšie eventy ako turistika, ktorá sa koná dva razy do roka, či víkendové športové hry sa však v poisťovni zachovali.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?