USA Facebook sa minulý týždeň pochválil ďalším krokom vpred v oblasti šitia reklám na mieru svojim používateľom. O tom, či na sociálnej sieti uvidia ponuku na najnovšiu benzínovú kosačku alebo na luxusnú spodnú bielizeň, už nebude rozhodovať len lokalita, z ktorej sa pripájajú, či história odkazov, na ktoré si „klikli“ v minulosti. Facebook za pomoci spoločností, ktoré zbierajú spotrebiteľské dáta, bude presne vedieť, do akej skupiny konzumentov používateľ patrí a túto informáciu poskytne svojim inzerentom. Služba partnerské kategórie umožňuje zadávateľovi reklamy vybrať si z rozsiahlej skupiny až 500 položiek zahŕňajúce tovary i služby a ponúknuť tak svoj produkt len ľuďom, u ktorých je predpoklad, že by oň mohli mať záujem. Ďalej je možné vytvárať podskupiny napríklad na základe pohlavia či veku. Používateľom by sa tak nemali zobrazovať inzeráty, ktoré sú pre nich úplne „mimo misu“. Nová „služba“ je zatiaľ dostupná len v Spojených štátoch.