Je ľahké prepadnúť nadšeniu projektom ako Facebook, na ktorých je už pol miliardy ľudí, ponúkajú nové možnosti cielenia a dokonca sa o nich nakrúcajú filmy. Oliver Gertz, výkonný riaditeľ agentúry MediaCom Interaction pre EMEA región, na konferencii TREND Internet a reklama odporučil zachovať si chladnú hlavu. Pozornosť netreba venovať iba novým trendom, ale aj tradičným a odskúšaných riešeniam. Ak by mal na inzerciu málo peňazí, investoval by ju do nudných, no overených vyhľadávačov.

Facebook je na konferenciách ako Internet a reklama téma dňa. Z marketingového pohľadu – zaslúži si toľkú pozornosť, ktorej sa mu dostáva?

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa