Kupovanie firiem sa po skromnejšom období znova zobudí. Lebo investori práve počas neho našetrili na nový rast. No zároveň budú na kvalitu prírastkov prísnejší ako v predkrízovom období. Majitelia firiem, ktorí túžia na ich predajoch zarobiť čo najviac a zároveň chcú pre ne nájsť perspektívnych vlastníkov, musia zvýšiť dlhodobú konkurencieschopnosť svojich podnikov, zabezpečiť ich transparentnými účtovnými výkazmi a vyčistenými právnymi vzťahmi. Vynútené predaje nepripravených firiem, ktoré k tomu dohnali horšie časy, k maximalizácii výnosu nevedú. Zhodli sa na tom riaditeľ oddelenia podnikových financií a transakčného poradenstva KPMG Slovensko Stanislav Šumský i senior advokát bratislavskej pobočky právnej kancelárie Allen&Overy Vojtech Palinkáš na nedávnom TREND Business Breakfaste pod názvom Ako a kedy dobre predať firmu.

Stojaté vody

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa