Od 1. júla nadobudli v EÚ účinnosť nové pravidlá na označovanie ekologických potravín alebo takzvaných bio produktov. Ich súčasťou je aj povinnosť používať nové jednotné logo, takzvaný „eurolist“. Zobrazovať ho musia všetky predbalené ekologické potraviny, ktoré boli vyrobené v EÚ a ktoré spĺňajú potrebné normy. Okrem označenia EÚ sa naďalej budú môcť používať iné súkromné, regionálne či celoštátne logá. Uvádzanie loga na nebalených a dovážaných výrobkoch je nepovinné. Aby mohol byť výrobok označený logom, musí minimálne 95 percent surovín, z ktorých je vyrobený, pochádzať z ekologického poľnohospodárstva. Do 1. júla sa bio výrobky označovali staršou verziou európskeho loga. Začalo sa objavovať koncom deväťdesiatych rokov 20. storočia a jeho používanie bolo dobrovoľné.