Dodávatelia energií ich využívajú najmä na vlastnú prezentáciu. Najväčší hráči majú na Facebooku štvorciferný počet fanúšikov.

K najaktívnejším používateľom sociálnych sietí patria Západoslovenská energetika (ZSE) a Slovenský plynárenský priemysel (SPP). Skupina ZSE má vlastnú fan page na Facebooku od marca 2012. Okrem toho prostredníctvom osobitného profilu propaguje vlastný projekt zameraný na tipy o šetrení a trendoch v oblasti racionálneho využívania energie. Má na ňom dokonca viac fanúšikov ako na oficiálnom konte. „Zatiaľ soiálne siete nevyužívame priamo na akvizície či predaj produktov a služieb,“ tvrdí hovorkyňa ZSE Michaela Dobošová.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa