Martin Horváth a Roman Klčo už vedia, ako to na start-upovej scéne funguje. Vlani spustili projekt Thapir.com. Ide o mobilnú aplikáciu, ktorá na základe polohy človeka zobrazuje kdekoľvek vo svete, ale najmä v mestských aglomeráciách, najbližšie akcie a udalosti. Používateľovi stačí vybrať mobil a zistí, že v reštaurácii za rohom majú nové menu alebo že kníhkupectvo vo vedľajšej ulici má veľký letný výpredaj autobiografií.
Biznis model Thapira je zrejmý. Obchodník si v službe zaplatí informáciu o svojej akcii či novinke v ponuke a zvýši tým svoju viditeľnosť. Platenie funguje kreditovým systémom podľa počtu zobrazení jeho ponuky, a tak má náklady na reklamu pod kontrolou. Pre používateľa je to zasa pomôcka, ako sa zorientovať na prechádzke nielen po cudzom meste.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?