Bohatí Slováci mohli počas jari na vlastnej koži okúsiť to, o čom dovtedy iba čítali. Na jednej strane z hodiny na hodinu chudobneli, na druhej strane počúvali, že nesmú panikáriť a impulzívne predávať. Tí klienti privátneho bankovníctva, ktorí vlastnú situáciu prežívali dramatickejšie, si mohli pripadať ako bezradní burzoví makléri, ktorí počas Čierneho štvrtka na Wall Street 24. októbra 1929 bezmocne sledovali prepad akciového trhu.
Cenné skúsenosti na vlastnej koži
Privátni klienti tak mali pred vypuknutím druhej vlny pandémie na konte cennú skúsenosť. Zažili krízu v prvej vlne. Bola to lekcia z toho, že stojí za úvahu postaviť sa ku kríze ako k príležitosti a dokupovať majetok za nižšie ceny. Niektorí klienti sa rozhodli pre túto stratégiu a do druhej vlny vstupovali posilnení. Tak rýchlo, ako prepad prišiel, sa totiž aj stratil.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?