Svojský manažér nespomínal ikonickú značku talianskej časti dvojautomobilky, ktorú vedie, náhodou. Posledné týždne čakal automobilový svet na utorok 6. mája – pretože S. Marchionne mal na prezentácii po uzávierke tohto čísla TRENDU predstaviť nový päťročný plán. A najmä oznámiť, že Alfa Romeo bude v rámci koncernu samostatná značka. Má s ňou veľké plány, no musí ju ťahať z hĺbky blízko dna.

Bývalé zlaté časy

Alfa Romeo patrí medzi skutočné ikony automobilovej histórie, či už vlastnými modelmi, alebo aj tým, že u nej začínal tiež Enzo Ferrari. Už takmer tri desaťročia patrí do talianskeho priemyselného konglomerátu Fiat. Ten vedie S. Marchionne desať rokov. Začiatkom tohto roka dokončil pokrízové prepojenie Fiatu s členom legendárnej detroitskej veľkej trojky – americkou automobilkou Chrysler.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa