Holanďanka prišla šéfovať slovenskej dcére pivovarníckeho koncernu Heineken v čase hospodárskej krízy aj napriek tomu, že sama sa v reštrukturalizačných škrtoch nijako nevidí. Jej bulharský predchodca, krízový špecialista Dimitar Alexiev totiž stihol zefektívniť tuzemskú dcéru Holanďanov „až na kosť“ ešte pred nástupom krízy. Od D. Plantengy koncern očakával skôr rozvoj. A tá jeho očakávania aj plní. Trhové podiely i zisky na Slovensku matke rastú. A nebolo žiadnym prekvapením, keď Holanďankin tím získal s novozavedeným citrónovým Bažantom Radler tento rok druhé miesto v celosvetovej koncernovej súťaži o najlepšiu inováciu.

No prekvapením už je, že D. Plantenga tento rok získala aj najvyššie ocenenie za lobing a prezentáciu firmy pred verejnosťou. Sama sa priznáva, že pivovarnícka demonštrácia pred slovenským parlamentom proti zvýšeniu spotrebných daní z piva bola jej vôbec prvým verejným vzdorom s transparentom v ruke. A mesiace, keď popri riadení pivovaru presviedčala o svojich názoroch politikov i novinárov, boli pre ňu najhektickejšie. No misia sa podarila: daň z piva sa nezmenila.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa