Slovákom sa aj tak máli. „Len štyri?“ opýtala sa ma nedávno známa, ktorej som vysvetľovala situáciu na nabitom slovenskom trhu. Pravda je taká, že hoci stále dookola využívame prevažne iba služby jednej konkrétnej firmy, lebo sme si tak počas pandemických lockdownov navykli, pravdepodobne potrebujeme mať v podvedomí chlácholivý pocit, že ak zlyhá jedna, môžeme si stiahnuť aplikáciu ďalšej a využiť jej služby.
Silná konkurencia a viaceré možnosti, z ktorých sa oplatilo vyberať, dali počas jesene minulého roku a jari toho aktuálneho prácu študentom a v podstate každému, koho náborový marketing donáškových služieb oslovil. Teraz je už situácia iná. Kuriéri nie sú. Vidno to každý piatok na obed, keď sa všetky aplikácie donáškových služieb približne na dve hodiny odmlčia, pretože kuriéri nestíhajú na žiadnom dopravnom prostriedku vyhovieť hladujúcemu mestskému ľudu.
Slovensko, donášková veľmoc: Reštauráciám sa vlastná donáška neoplatí, musia platiť platformám
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?