Ambiciózne kliniky potrebujú dnes klásť dôraz na propagáciu a marketing. Podľa riaditeľa očnej kliniky NeoVízia Petra Kociana zohrávajú najdôležitejšiu rolu elektronické médiá, respektíve internet. „Som si úplne istý, že každý klient si pred tým, ako sa rozhodne pre operáciu očí, pozrie internetovú stránku,“ myslí si. No na každého urobí dojem niečo iné. Niektorí klienti sa rozhodujú hlavne podľa používanej techniky, iní dajú na osobnú skúsenosť, referencie alebo ich presvedčí aktuálna zľava.
Potrebu obstarať si novší laserový prístroj pociťujú šéfovia kliník často práve z marketingových dôvodov. „Aj starší laser, ktorým sa odstraňujú dioptrie, dokáže síce podať svoj výkon, ale všeobecná vedomosť ľudí o týchto zákrokoch je už taká vysoká, že každý automaticky ide do kliniky, ktorá má najmodernejší a najspoľahlivejší prístroj. Každé rozumné centrum preto obmení svoje prístrojové vybavenie aspoň raz za štyri až päť rokov. To isté sa týka aj diagnostických prístrojov, kde sa postupuje výrazne dopredu,“ uvádza Pavol Veselý, riaditeľ očnej kliniky Vesely OK v Bratislave.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?