Cieľom projektu s podtitulom Diskusia ako metóda učenia je naučiť stredoškolákov racionálne diskutovať, používať argumenty a podporovať ich samostatné a kritické myslenie buď v samostatných diskusných kluboch, alebo počas vyučovania ekonomických predmetov či občianskej náuky.  

Diskusia na ekonomické témy
Zdroj: marek

Vzdelávací program pre pedagógov je akreditovaný Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR. Za absolvovanie štvordňového kurzu získavajú pedagógovia 10 kreditov. Zmyslom vzdelávacieho programu pre učiteľov je, aby dokázali kvalifikovane využívať metódu diskusie pri práci so študentmi. Víťazov prišla podporiť aj Marta Krejcarová, riaditeľka úseku komunikácie a sponzoringu Slovenskej sporiteľne (prvá sprava). Víťazi súťaže, ktorí sa dostali do finále, pochádzajú z Gymnázia Levice – Katarína Bátovská, Nina Pompošová (druhá a tretia sprava) a z Gymnázia Partizánske – Marek Kopiar, Zuzana Hlavačková (štvrtý a piata sprava). Projekt Myslím ekonomicky vedie už siedmy rok autor projektu Fedor Blaščák (druhý zľava) a Mariana Butkovská z vydavateľstva TREND Holding (prvá zľava).

Projekt Myslím ekonomicky realizuje týždenník TREND s podporou Nadácie Slovenskej sporiteľne už od roku 1997, doteraz bolo vyškolených vyše 180 pedagógov a viac ako 10-tisíc stredoškolákov.