V čase, keď je pre nich najdôležitejším kritériom efektivita vynaložených prostriedkov, presúvajú svoje reklamné rozpočty tam, kde môžu hneď sledovať výkon. Účinnosť reklamy sa v súčasnosti meria v sekundách, nie v mesiacoch. Tvorba mediálnej stratégie a nákup médií sa tak zmenili za ostatné dva roky viac ako za predchádzajúce dve desaťročia. No trendy a percentuálne nárasty či poklesy reklamy do toho-ktorého mediatypu sú jedna vec, reálne výdavky a efektivita reklamy druhá.

Video rastie. A TV tiež

Buzzwordom uplynulých mesiacov bolo napríklad online video, najhorúcejší obsahový a reklamný artikel súčasnosti, zaznamenávajúci výrazné rasty. Napriek tomu si televízia celosvetovo udržiava pozíciu najsilnejšieho reklamného média a vôbec nič nenaznačuje, že by sa to malo zmeniť.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa