Volkswagen to mal v USA vždy ťažké. Úspech legendárneho „chrobáka“ bol skôr náhodou a zopakovať ho sa dlhé desaťročia nedarilo.
Automobilka dlho nevedela pochopiť americké požiadavky. Jednou z nich boli veľké držiaky na poháre. Tie boli vo volkswagenoch na americké pomery príliš malé. Nemeckí manažéri nepočúvali amerických kolegov. Tí sa raz rozhodli zobrať ľudí z nemeckej centrály počas ich návštevy USA do McDonaldu. Konvoj zaparkoval pri okienku pre drive-in a až keď sa manažéri mali najesť v aute, pochopili, že interiér Američanom, zvyknutým jesť počas jazdy, nevyhovuje.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?