Low-cost Tata Nano bude poháňať popri zážihovom motore tiež malý turbodiesel. Údajne ho vyvíja nemecká firma FEV. Má to byť dvojvalec prepĺňaný turbodúchadlom s kubatúrou 0,8 l. Štart výroby Tata Nano je naplánovaný na záver tohto roka. Spočiatku v ňom bude pracovať, výhradne, už spomenutý benzínový motor so zdvihovým objemom 0,6 l. Pritom jeho základná cena by na domácom (indickom trhu) mala oscilovať okolo ekvivalentu 1 700 eur. Výrobca už deklaroval svoj zámer dovážať svoje mikroauto aj do Európy, nie však skôr ako od roku 2012. Ešte predtým, ako sa tak stane, absolvuje viacero technických zlepšení, aby vyhovelo aj striktným homologizačným kritériám krajín Európskej únie. A to sa musí odzrkadliť na jeho cene. (jp)
Novinár, ktorému skoro zlyhalo srdce, zhrnul závery stoviek štúdií o strave. Toto odporúča jesť
Strava dokáže spomaliť starnutie organizmu, voľba diéty závisí aj od inzulínovej rezistencie