Podľa analýzy Raiffeisenbank investovala Bratislava do výstavby diaľničnej siete po roku 2010 menej než percento hrubého domáceho produktu.

Oproti tomu Varšava siahla do vrecka hlbšie. Výsledkom je, že kým v roku 2000 bolo v Poľsku iba 500 km autostrád, tento rok sa ich celková dĺžka priblížila k štyritisíc kilometrom.

Spolu s Českom patrí Slovensku v indexe kvality ciest, ktorý vypracovalo Svetové ekonomické fórum, jedna z posledných priečok v Európe.

Pri prepočte kilometrov diaľnic na obyvateľa to so Slovenskom tak zle

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa