Výrobcovia ani v časoch ultrabookov (a tabletov) nezabúdajú na rozvoj ďalších notebookových línií. Napríklad multimediálnych laptopov, ktorých úlohou je, aby sa na nich dalo pracovať aj sa s nimi zabávať – a popritom ešte dobre vyzerali. Dell v napĺňaní tejto vízie prešiel relatívne dlhú cestu. Jeho produktový brand XPS už ponúkol obstojné vychytávky, ale i prístroje, ktoré oslovili iba ak ich konštruktérov. Jeho najnovším prírastkom z konca minulého roka je Dell XPS 14z.
Na prvý pohľad sa zdá, že marketéri Dellu ukázali kolegom dizajnérom applovský laptop MacBook Pro a dali im zadanie, aby vymysleli „niečo podobné a, pravdaže, dostatočne odlišujúce“. Nech už to bolo akokoľvek, nová generácia XPS notebookov je o kúsok lepšia než jej predchodcovia z roku 2010 (bez písmena z). Už len tým, že na sebe nemajú ani kúsok čierneho plastu. Celé šasi je z hliníkovo-magnéziovej zliatiny. V high-endovej sfére už pomaly štandard, no stále sa naň dá pozerať.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?