Svet sa definitívne mení a koronakríza mnohé zmeny ešte urýchlila. Navyše, najviac sa to prejavuje v oblastiach biznisu, ktoré zostávali desaťročia takmer nemenné.
Aj preto vyvolávajú avizované plány jednotlivých výrobcov superšportových áut ľuďom z biznisu údiv na tvári. Značky, ktoré celé roky ťažili najmä zo svojej prestíže a bažili na ziskoch z produktov, ktoré sa len minimálne menili, dnes musia, azda trochu nedobrovoľne, inovovať.
Šepká sa o tajnej dohode. Balkánsky Elon Musk rokuje s Volkswagenom
Elektromobilita sa totiž derie do všetkých aspektov autobiznisu a výrobcov superšportov rozhodne neobchádza. Zatiaľ im veľmi nehrá do karát, pretože ich dlhoročná klientela bola spokojná s tým, čo si kupovala doteraz, a tichý elektrický športiak je poslednou vecou, do ktorej by vrážala peniaze. Samotným automobilkám tento trend nedáva spávať pre stratový obchodný model alebo prinajmenšom nižší zisk, ktorý so sebou nesie.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?