Najlepší idú za nami už nestačí. Hoci je Tatra banka, ktorá týmto mottom od začiatku láka klientov, pre rakúsku skupinu Raiffeisen Bank International (RBI) vydarené dieťa, na slovenskom trhu ju má v raste nakopnúť nová značka. Tých, ktorí sa necítia „top“, by mala na Slovensku obsluhovať v novej sieti nesúcej rodné meno Raiffeisen Bank. Na rozdiel od ostatných krajín, kde rakúska skupina pôsobí, slovenská Raiffeisen Bank nebude mať vlastnú bankovú licenciu. Bude označovať novú predajnú sieť fungujúcu na franšízovom základe. Predajné miesta s logom s dvoma koňmi v žltom poli budú vlastniť podnikatelia. Kým oni budú motivovaní províznym systémom k predaju a získavaniu trhového podielu v regióne, rásť cez nich bude i tunajšia banková trojka. Výsledky Raiffeisen Bank budú podľa prevádzkového šéfa a člena predstavenstva RBI Arisa Bogdanerisa v konečnom sčítaní výsledkami Tatra banky.
Boj o podiel
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?