Doba pandemická nám bráni viesť život, na aký sme boli zvyknutí. Pre moderných mestských ľudí okrem mnohých iných obmedzení znamená nemožnosť poriadne si zašportovať. Behanie popri rieke je síce príjemné, ale občasný tréning v posilňovni to úplne nenahradí. Vďaka inteligentným hodinkám a mobilu však nemusíte zúfať. Ak máte v byte voľné miesto veľkosti aspoň tri štvorcové metre, môžete si plnohodnotne zacvičiť v pohodlí vlastnej obývačky. A môže na vás dozerať aj niektorý z najvýznamnejších fitnestrénerov sveta.
Celosvetový trh s fitnesovým zariadením a so službami má podľa Global Wellness Institutu hodnotu okolo 4,4 bilióna dolárov. Samozrejme, veľkú časť z toho predstavujú producenti cvičebných prístrojov a činiek, ďalšie veľké percento bude rozdrobené medzi malé lokálne posilňovne, ktorých budú po celom svete státisíce. Práve o ich tržby sa teraz zvádza veľký boj, ktorý navyše urýchlila pandémia covidu-19 a s ňou spojené obmedzenia. Fitnes se presúva na internet a začínajú sa oň zaujímať aj najväčší technologickí hráči, ako je Apple. Ale nie je sám, kto sa snaží ponúknuť trochu toho organizovaného pohybu počas povinného home officeu. Aké sú aktuálne trendy vo fitnese a stoja všetky tie najrôznejšie aplikácie vôbec za pozornosť?
Zoznámte sa, Joe Holder!
Meno Joe Holder vám najskôr nič nepovie. Na univerzite však patril k najväčším talentom amerického futbalu a možno by z neho bola hviezda na úrovni Toma Bradyho, keby si naozaj škaredo nezranil koleno. Táto udalosť zmenila Holderov život. Po náročnej rekonvalescencii si uvedomil, že jeho telo je to najcennejšie aktívum, ktoré má, a preto sa oň treba starať. Holder sa stal jedným z najvýraznejších fitnestrénerov, ktorého si do svojho programu vybrala dokonca spoločnosť Nike. Vytvoril unikátny fitnesprogram Ocho, ktorý je určený doslova každému, kto je aspoň trochu ochotný venovať sa svojmu telu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?