Vstup veľkej analytickej firmy sa na český internetový trh neuskutoční. Americký com--Score, ktorý na jar vyhral tender na meranie internetovej návštevnosti v Česku, nakoniec zákazku realizovať nebude. Objednávateľ merania Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) totiž na poslednú chvíľu zmenil rozhodnutie.

Namiesto comScoru by mal v meraní aj v novej vlne štartujúcej od januára budúceho roka pokračovať súčasný realizátor Gemius v spolupráci so spoločnosťou Mediaresearch. Obe firmy tento rok vyhrali tender aj na Slovensku. Tu bol comScore do tendra na realizáciu takzvaného AIMmonitora prihlásený tiež. Po víťazstve v Česku odstúpil, keďže nechcel vstupovať na dva nové trhy zároveň.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa