Rozplývajúca sa sladká chuť, striedanie príchutí, ale aj prejedanie sa a obezita. Konzumácia jedla je v čase prebytku viac o emóciách ako o prežití. Marketéri výrobcov cukroviniek to vedia. Amanda Banfieldová, viceprezidentka pre marketing spoločnosti Mondeléz Europe, hovorí, že jej tím na vzorke tisícok ľudí v rôznych krajinách sleduje správanie sa vo vzťahu k sladkostiam: „Ľudia žijú hektickejší život, majú menej času na priateľov. Preto rastie trend iba tak si zobnúť nejakú sladkosť medzi jedlami.“

Kým ráno a na obed jedia cukrovinky, aby sa naštartovali, poobede, večer a dokonca v noci sa týmto spôsobom odmeňujú a dopriavajú si pôžitok. Rozdiely naprieč Európou sú v spôsobe pôžitkárstva – kým Taliani milujú maškrtiť vonku, Briti radšej doma a Francúzi pri popíjaní.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa