Ešte na gymnáziu som sa naučil, že aj dobrý produkt či firma potrebujú kvalitný marketing a zaujímavú reklamu. O to viac to platí v kaviarenskom biznise, v ktorom je konkurencia obrovská. Nedávno sa našlo pár kávových „nadšencov“, ktorí negatívne hodnotili naše články a marketingové príspevky. Dokonca nás obvinili z toho, že nemáme rešpekt k tomuto remeslu a provokatívne urážame iné podniky. Priznám sa, bol som veľmi sklamaný, no potom som si uvedomil, že to asi robíme dobre.
Zistil som, že aj negatívna reklama môže byť dobrou reklamou, ak ju vie človek využiť vo svoj prospech. Stalo sa to, aj keď som dostal svoju prvú negatívnu recenziu na Facebooku. Bol som opísaný ako zamračený, namrzený a neochotný barista, ktorý robí kyslú kávu. Tak sme nasledujúce dni začali ľudí pri príchode do kaviarne vtipne informovať a upozorňovať, že ponúkame nielen kyslú kávu, ale aj kyslý ksicht, takže nech prehodnotia, či naozaj chcú toto zažiť. Vďaka tomu sme nadviazali konverzáciu, ľudia videli osobný a osobitý prístup a následne sme získali mnoho pozitívnych a milých recenzií.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?