Klasický obchod má nenahraditeľnú úlohu pri tovaroch a zákazníkoch, ktorí vyžadujú fyzickú interakciu – dotknúť sa, cítiť, vyskúšať si. Čoraz viac sa preto tlačí do popredia aspekt hrajúci v prospech kamenných obchodov, takzvaný opačný showrooming. Znamená to, že zákazník si síce spraví prieskum na webe, vyhľadá si tam ideálny tovar, ale reálne ho nakúpi v kamennom obchode.

Oceňujú kombo

Stretnutie kamenného predajného miesta a elektronického predaja identifikoval globálny prieskum spoločnosti PwC medzi nakupujúcimi naprieč celým vekovým spektrom ako jeden zo štyroch disruptívnych trendov, ktoré výrazne ovplyvňujú retailový predaj. A nie vždy musia byť pohromou.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa