Takmer každý zamestnávateľ si kladie otázku, ako motivovať svojich pracovníkov, aby stále zlepšovali kvalitu svojej práce a zvyšovali výkon. Zaujíma ich, čo ľuďom prináša energiu, chuť a odhodlanie veci zlepšovať a ako sa dá takýto stav udržať čo najdlhšie. Publikácia venovaná motiváciám prináša na problematiku nový pohľad, miestami až nečakaný, prekvapujúci, úplne iný ako doterajší.
Kniha má tri časti. V prvej sa autor zameriava na nedostatky v zaužívanom systéme odmien a trestov a ponúka nový spôsob, ako premýšľať o motivácii. V prvej kapitole skúma, ako sa bežný pohľad na motiváciu stáva nezlučiteľným s mnohými aspektmi súčasného podnikania a života. V druhej prezradí sedem dôvodov, prečo systém motivácie pomocou cukru a biča často vedie k presnému opaku toho, čo chcel dosiahnuť. V krátkom dodatku však poukazuje aj na špeciálne okolnosti, keď môže byť cukor a bič efektívny. Tretia kapitola predkladá to, čo nazývame správanie typu I – spôsob myslenia a pristupovanie k podnikaniu založené na skutočnej vede o ľudskej motivácii, ktoré je poháňané našou treťou hnacou silou – vnútornou potrebou riadiť svoj život, učiť sa, tvoriť nové veci a zlepšovať seba samého aj tento svet.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?