Najkrajšie, ale aj najťažšie na práci hoteliera je, že celá profesia je o práci s ľuďmi. Či už ide o hostí alebo o zamestnancov. V jednom aj druhom prípade musí byť hotelier dobrý psychológ. Hostia najviac na hoteli oceňujú, ak sa k nim personál správa profesionálne, ale zároveň milo, a preto sa tam cítia príjemne. Hotel môže byť krásny, personál profesionálny, ale ak hosť necíti zároveň aj ľudský prístup, zariadenie zostane neosobné a hostia nemajú veľa dôvodov, aby sa sem vracali. Nechcem, aby to vyznievalo nejako čudne, ale podľa mojich skúseností nám Slovákom často nie je milota daná – ako sa hovorí – od prírody. Zamestnancom ju treba vštepovať a učiť ich, čo to znamená. Podľa mojich skúseností ľahšie možno naučiť priemerne šikovného, ale milého človeka profesionalite, ako niekoho, kto je síce šikovný no ťažko sa učí, byť vždy a za každých okolností prirodzene príjemný.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?