Televízny trh v Česku a na Slovensku sa od polovice deväťdesiatych rokov spája s tromi písmenami – CME. Americký podnikateľ Ronald Lauder skupinou Central European Media Enterprises položil základy pre komerčný televízny sektor vo viacerých stredo- a východoeurópskych krajinách v čase, keď sem pre silný vplyv politiky iní chodiť nechceli. Riziko napriek nepríjemnostiam ako Vladimír Železný či Pavol Rusko vyšlo a Central European Media Enterprises za krátky čas postavil neohroziteľných televíznych lídrov ako Markízu či Novu. Posledný rok nebol pre CME najlepší. O finančnú injekciu sa postará nový spolumajiteľ Time Warner. Americký mediálny koncern by už o niekoľko rokov mohol posunúť značku CME aj do zabudnutia.


Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa