Obrovskou devízou modelu ë-Jumpy je vnútorný priestor, ktorý ponúka. Celkovo aj s vodičom dokáže odviezť deväť ľudí, vpredu totiž môžu sedieť aj traja. Pri kratších verziách vozidiel tohto segmentu býva zvykom, že pri plnom obsadení už na batožinu posádky nezostane príliš veľký priestor.

V tomto prípade to neplatí. Za tretím radom sedadiel sa nachádza „jaskyňa“, pripravená zhltnúť 912 litrov batožiny. Pre lepšiu predstavu – aj keď do nej vložíte detský kočík v zloženom stave, ešte stále je poloprázdna. 

Obstojná stabilita vďaka batérii

Citroën čaruje s vnútorným priestorom, a to napriek prítomnosti elektrického pohonu. Veľký akumulátor s kapacitou 75 kWh je totiž umne zapracovaný do podlahy platformy Ek0, takže neuberá priestor určený pre posádku a navyše znižuje ťažisko vozidla, ktoré vďaka tomu na okreskách ponúka obstojnú stabilitu.

Z pohľadu jazdného komfortu je automobil obstojne vypracovaný. V celej kabíne na viacerých miestach cítiť, že konštruktéri sa snažili udržať cenu v rozumných medziach. No napríklad kolesá sú odhlučnené na dostatočnej úrovni, rovnako aj vzduch obtekajúci mohutnú karosériu automobilu.

Citroën ë-Jumpy Kombi XL
Zdroj: Filip Kadlečík

Čo sa týka zvukových prejavov, posádke bude, paradoxne, najviac prekážať hluk elektromotora pri rýchlostiach nad 110 km/h, keď pohonná sústava vydáva sústavné vrčanie. Komfort podvozka je v zaužívaných medziach danej kategórie, najmä zadná náprava môže pri prejazde priečnymi nerovnosťami výraznejšie buchnúť. Náraz sa však prejaví skôr ako akustický ruch, nie neželaná masáž pre kríže pasažierov.

Hraničná stotridsiatka je málo

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa