Pretláčaním zadávateľov do redakčnej časti médií, najlepšie zadarmo, sa živia PR agentúry, no ich schopnosti sú obmedzené (hoci klientom v brífingoch určite tvrdia čosi iné). Na novinárov pôsobia kvetnaté tlačové správy a dotieraví PR manažéri ako otravné komáre. Najistejšia cesta, ako dostať posolstvo spoločností do médií, sú tak okrem bežnej reklamy klasické platené PR články.

Firmy a médiá zistili, že ak má komerčný content zaujať, musí byť aspoň taký kvalitný ako obsah od novinárov. Marketingovou témou číslo jeden sa v uplynulých mesiacoch stali pojmy content marketing, native advertising či branded content. Aktuálnemu trendu sa venovala júnová TREND konferencia Marketing Summit 2014.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa