Prečo ste sa rozhodli rozbiehať úplne novú značku?
Tatra banka je veľmi úspešná. Jednak bola na trhu prvá súkromná banka, ale hlavne sa zamerala na top klientelu. Štátne banky tiež nejakú mali, ale obsluhovali všetkých, Tatra banka sa na to zamerala. Má to aj v slogane, Najlepší idú za nami. V určitom zmysle sa tak stala obeťou vlastného úspechu, keďže naozaj priťahujú hlavne top klientelu a s ostatnými je to horšie. V päťmiliónovej krajine, ak chcete ďalej rásť, je to problém. A jednou z možností, ako pritiahnuť iný typ klientov, je nová značka. Je to plán osloviť oveľa väčší segment trhu. Je to ľudovejšia banka a nie je to veľké riziko kanibalizovania klientov Tatra banky.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?