Hlavným motívom reklám tohtoročnej jesene povinného zmluvného poistenia (PZP) áut je: nemeníme ceny. Komunikácia je v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi tichšia a pokojnejšia. Chuti – a hlavne peňazí – do vojny o klientov v PZP skrátka už niet. Jedine Komunálna poisťovňa ponúka na tento rok zľavy, aj to nie pre všetky kategórie. Veľké poisťovne ako Allianz či Generali poistencov skôr upokojujú, že im ceny tento rok nenarastú. V súčasnosti je možné získať zľavy vo výške päť až dvadsať percent za poistenie uzavreté prostredníctvom telefónu alebo internetu či za vernosť poisťovni – ak má klient u tej istej firmy aj iné zmluvy.
TREND Barometer: Ako hodnotíte reakciu štátu na hekerský útok na katastrálny úrad?
Neprekvapivo sa veľká väčšina respondentov ankety TRENDU kriticky postavila k spôsobu, ako vládni predstavitelia informovali o kauze kybernetického útoku na kataster a riešili celú situáciu