Pred voľbou prezidenta Českej republiky sa zdalo, že volebná kampaň bude najmä o tom, kto postúpi s Janom Fischerom do druhého kola. Všeobecné očakávanie, že sa v ňom stretne s Milošom Zemanom a že nemalá časť voličov nebude mať v druhom kole kandidáta, s ktorým by sa mohla stotožniť, sa nenaplnilo. Obava, že príliš veľa hlasujúcich bude musieť v druhom kole voliť toho, koho uzná za menšie zlo, mala svoj účinok. Viac než šesťdesiat percent oprávnených voličov si dalo v prvom kole nečakaný darček. V druhom si môžu Česi vybrať, ktorú z dvoch personálnych ponúk považujú za lepšiu.

Prepad Jana Fischera

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa