Do retailového segmentu, v ktorom kríza riedi konkurenciu, vstúpili pred dvomi rokmi. Ekonomický nečas veľmi neriešili. Verili, že ponukou exkluzívnych modelov sa odlíšia od obchodných sietí a internet im umožní osloviť širokú masu zákazníkov.
Netuctová ponuka
Obchod s lifestylovou obuvou a topánkami do mesta Shooos je dôkazom toho, že aj individuálny predajca bez väčšieho finančného zázemia si dnes môže nájsť miesto na trhu. Kľúčom je, aby sa čo najviac odlíšil od konkurencie, úzko sa špecializoval a predával cez internet. Spočiatku mali Shooos v ponuke popri obuvi aj tričká. „Časom sme zistili, že nie je dobrý nápad predávať všetko. Špecializovali sme sa na topánky s tým, že chceme priniesť čo najširšiu a najkrajšiu ponuku,“ hovorí I. Plávka. Obchodu sa zatiaľ venuje popri inom zamestnaní, jeho partner M. Mládek v ňom funguje na plný úväzok. V podnikaní využíva skúsenosti, ktoré nadobudol počas práce pre distribútora značkovej obuvi.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?